Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Denizli

Valilikler

T.C BEKİLLİ KAYMAKAMLIĞI
T.C BEKİLLİ KAYMAKAMLIĞI
T.C BEKİLLİ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BEKİLLİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Bilgilerimiz
°C
5
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • BEKİLLİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim Bilgilerimiz
 

BEKİLLİ İLÇE UMUMİ HIFZISSIHHA MECLİS KARARI - 15

28.04.2021
T.C.
BEKİLLİ KAYMAKAMLIĞI
Toplum Sağlığı Merkezi Başkanlığı

Karar No: 15
Karar Tarihi: 27/04/2021

HIFZISIHHA KURULU KORONAVİRÜS (COVİD-19)
TOPLANTI TUTANAĞI
Bekilli İlçe Umumi Hıfzıssıhha Meclisi 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun 24.
maddesine göre, Kaymakam V. İrem Baha YAĞAN başkanlığında, COVID-19 tedbirleri
hususunda olağanüstü toplanmıştır.
Covid-19 virüsünün mutasyona uğrayan yeni varyantları sonrasında artan bulaşıcılığıyla
birlikte Koronavirüs (Covid-19) salgınının toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından
oluşturduğu riski yönetme ve hastalığın yayılım hızını kontrol altında tutma amacıyla yeni
tedbirlerin alınması gerekmiş ve 13 Nisan 2021 tarihli Cumhurbaşkanlığı Kabinesi
toplantısında alınan kararlar doğrultusunda 14 Nisan 2021 Çarşamba gününden itibaren iki
haftalık kısmi kapanma sürecine girilmiş ve İl Umumi Hıfzıssıhha Kararlarımızla
uygulamaya geçirilmiştir.
Gelinen aşamada temel usul ve esasları İçişleri Bakanlığının 14.04.2021 tarih ve 6638 sayılı
Genelgesiyle belirlenen kısmi kapanma tedbirleri sonrasında salgının artış hızının önce
yavaşladığı, akabinde durduğu, son günlerde ise bir düşüş eğilimine girdiği görülmektedir.
Bu çerçevede 26.04.2021 tarihinde Sayın Cumhurbaşkanımızın başkanlığında toplanan
Cumhurbaşkanlığı Kabinesinde alınan kararlar doğrultusunda; hali hazırda uygulanmakta
olan kısmi kapanma tedbirlerine yeni önlemler eklenerek tam kapanma dönemine
geçilecektir.
İçişleri Bakanlığının 26.04.2021 tarihli ve “Tam Kapanma Tedbirleri” konulu yazısına
istinaden; 29 Nisan 2021 Perşembe günü saat 19.00’dan itibaren 17 Mayıs 2021 Pazartesi
günü saat 05.00’e kadar sürecek olan tam kapanma döneminde ülke genelini kapsayacak
şekilde aşağıdaki tedbirlerin alınması gerektiği değerlendirilmektedir.
Tam kapanma döneminde İçişleri Bakanlığının 14.04.2021 tarih ve 6638 sayılı
Genelgesinde belirtilen tedbirlere ilave olarak;
1. SOKAĞA ÇIKMA KISITLAMASI
Hafta içi hafta sonu ayrımı olmaksızın 29 Nisan 2021 Perşembe günü saat 19.00’da başlayıp
17 Mayıs 2021 Pazartesi günü saat 05.00’de bitecek şekilde tam zamanlı sokağa çıkma
kısıtlamasının uygulanmasına,
1.1- Sokağa çıkma kısıtlaması uygulanacak günlerde üretim, imalat, tedarik ve lojistik
zincirlerinin aksamaması, sağlık, tarım ve orman faaliyetlerinin sürekliliğini sağlamak
amacıyla Ek’te belirtilen yerler ve kişilerin kısıtlamadan muaf tutulmasına, (Sokağa
çıkma kısıtlamasına yönelik tanınan muafiyetler, İçişleri Bakanlığının 14.12.2020 tarih ve
20799 sayılı Genelgesinde açıkça belirtildiği şekilde muafiyet nedeni ve buna bağlı olarak
zaman ve güzergâh ile sınırlı olup, aksi durumlar muafiyetlerin kötüye kullanımı olarak
görülerek idari/adli yaptırımlara konu edilecektir.)
1.2- Sokağa çıkma kısıtlamasının olduğu günlerde bakkal, market, manav, kasap,
kuruyemişçi ve tatlıcıların 10.00-17.00 saatleri arasında faaliyet gösterebilmesine,
vatandaşlarımızın zorunlu ihtiyaçlarının karşılanması ile sınırlı olmak ve araç
kullanmamak şartıyla (engelli vatandaşlarımız hariç) ikametlerine en yakın bakkal,
market, manav, kasap,kuruyemişçi ve tatlıcılara gidip gelebilmelerine, aynı saatler
arasında bakkal, market, manav, kasap, kuruyemişçi, tatlıcılar ve online sipariş
firmalarının evlere/adrese servis şeklinde de satış yapabilmelerine, (Yukarıda belirtilen
uygulama zincir ve süpermarketler için haftanın altı günü geçerli olacak, zincir marketler
pazar günleri kapalı kalacaktır.)
1.3- Sokağa çıkma kısıtlamasının olduğu günlerde yeme-içme yerlerinin (restoran, lokanta,
kafeterya, pastane gibi yerler) sadece paket servis şeklinde faaliyet gösterebilmelerine,
Yeme-içme yerleri ile online yemek sipariş firmalarının Ramazan ayı sonuna denk gelen 13
Mayıs 2021 Perşembe gününe kadar 24 saat esasına göre paket servis yapabilmelerine, yeme-
içme yerleri ile online yemek sipariş firmalarının Ramazan ayının sona ermesiyle birlikte
saat 01.00’e kadar paket servis yapabilmelerine,
1.4-Tam kapanma döneminde ekmek üretiminin yapıldığı fırın ve/veya unlu mamul
ruhsatlı iş yerleri ile bu iş yerlerinin sadece ekmek satan bayilerinin açık olmasına (Bu iş
yerlerinde sadece ekmek ve unlu mamul satışı yapılabilir.), vatandaşlarımızın ekmek ve unlu
mamul ihtiyaçlarının karşılanması ile sınırlı olmak ve araç kullanmamak şartıyla (engelli
vatandaşlarımız hariç) ikametlerine yürüme mesafesinde olan fırına gidip gelebilmelerine,
(Fırın ve unlu mamul ruhsatlı işyerlerine ait ekmek dağıtım araçlarıyla sadece market ve
bakkallara ekmek servisi yapılabilecek, sokak aralarında kesinlikle satış yapılmayacaktır.)
1.5- Sokağa çıkma kısıtlaması sırasında yukarıda belirtilen temel gıda, ilaç ve temizlik
ürünlerinin satıldığı yerler ile üretim, imalat, tedarik ve lojistik zincirlerinin aksamaması
amacıyla muafiyet kapsamında bulunan işyerleri dışında tüm ticari işletme, işyeri ve/veya
ofislerin kapalı olmasına, bu yerlerde uzaktan çalışma haricinde yüz yüze hizmet
verilmemesine,
1.6- Sokağa çıkma kısıtlaması uygulanacak olan dönemde konaklama tesislerinde
rezervasyonunun bulunması vatandaşlarımız açısından sokağa çıkma ve/veya
şehirlerarası seyahat kısıtlamasından muafiyet sağlamayacak olup, bu dönemde
konaklama tesislerinin sadece zorunlu durumlara bağlı olarak seyahat izin belgesi alan
kişilere hizmet verebilmelerine,
1.7- Yabancılara yönelik sokağa çıkma kısıtlamasına dair muafiyet sadece turistik
faaliyetler kapsamında geçici/kısa bir süre için ülkemizde bulunan yabancıları kapsamakta
olup; ikamet izinliler, geçici koruma statüsündekiler veya Uluslar arası
koruma başvuru ve statü sahipleri dahil olmak üzere turistik faaliyetler kapsamı dışında
ülkemizde bulunan yabancıların sokağa çıkma kısıtlamalarına tabi tutulmasına,
1.8- Tam kapanma sürecinde kendi ihtiyaçlarını karşılayamayacak durumdaki ileri yaş
gruplarındaki veya ağır hastalığı olan vatandaşlarımızın 112, 155 ve 156 numaraları
üzerinden bildirdikleri temel ihtiyaçları VEFA Sosyal Destek Gruplarınca karşılanacak
olup, bu konuda gerek personel görevlendirilmesi gerekse ihtiyaçların bir an evvel giderilmesi
bakımından gerekli tedbirlerin Kaymakamlar tarafından alınmasına,
2. ŞEHİRLERARASI SEYAHAT KISITLAMASI
Sokağa çıkma kısıtlaması uygulanacak olan 29 Nisan 2021 Perşembe günü saat
19.00’dan 17 Mayıs 2021 Pazartesi günü saat 05.00’e kadar vatandaşlarımızın şehirlerarası
seyahatlerine zorunlu haller dışında izin verilmeyecek olup,
2.1- Şehirlerarası seyahat kısıtlamasının istisnaları kapsamında;
 Zorunlu bir kamusal görevin ifası kapsamında ilgili Bakanlık ya da kamu kurum
veya kuruluşu tarafından görevlendirilmiş olan kamu görevlilerinin (müfettiş,
denetmen vb.) kurum kimlik kartı ile birlikte görev belgesini ibraz etmek kaydıyla bu
hükümden muaf tutulmalarına,
 Kendisi veya eşinin, vefat eden birinci derece yakınının ya da kardeşinin
cenazesine katılmak için veya cenaze nakil işlemine refakat etmek amacıyla herhangi
bir cenaze yakınının e-devlet kapısındaki İçişleri Bakanlığına ait E-BAŞVURU veya
ALO 199 sistemleri üzerinden yapacakları başvuruların (yanında akraba konumundaki
9 kişiye kadar bildirimde bulunabilecektir) sistem tarafından vakit kaybetmeksizin
otomatik olarak onaylanarak cenaze yakınlarına gerekli seyahat izin belgesinin
oluşturulmasına,
Cenaze nakil ve defin işlemleri kapsamında başvuru yapacak vatandaşlarımızdan herhangi bir
belge ibrazı istenilmeyecek olup Sağlık Bakanlığı ile sağlanan entegrasyon üzerinden gerekli
sorgulama seyahat izin belgesi düzenlenmeden önce otomatik olarak yapılacaktır.
2.2- Zorunlu Hal Sayılacak Durumlar;
 Tedavi olduğu hastaneden taburcu olup asıl ikametine dönmek isteyen, doktor
raporu ile sevk olan ve/veya daha önceden alınmış doktor randevusu/kontrolü olan,
 Kendisi veya eşinin, hastanede tedavi gören birinci derece yakınına ya da kardeşine
refakat edecek olan (en fazla 2 kişi),
 Bulunduğu şehre son 5 gün içerisinde gelmiş olmakla beraber kalacak yeri olmayıp
ikamet ettikleri yerleşim yerlerine dönmek isteyen (5 gün içinde geldiğini yolculuk
bileti, geldiği araç plakası, seyahatini gösteren başkaca belge, bilgi ile ibraz edenler),
 ÖSYM tarafından ilan edilmiş merkezi sınavlara katılacak olan,
 Askerlik hizmetini tamamlayarak yerleşim yerlerine dönmek isteyen,
 Özel veya kamudan günlü sözleşmeye davet yazısı olan,
 Ceza infaz kurumlarından salıverilen,
Kişilerin zorunlu hali bulunduğu kabul edilecektir.
2.3- Vatandaşlarımızın, yukarıda belirtilen zorunlu hallerin varlığı halinde bu durumu
belgelendirmek kaydıyla; e-devlet üzerinden İçişleri Bakanlığına ait E-BAŞVURU ve
ALO 199 sistemleri üzerinden Valilik/Kaymakamlık bünyesinde oluşturulan Seyahat İzin
Kurullarından izin almak kaydıyla seyahat edebilmelerine, Seyahat İzin Belgesi verilen
kişilerin seyahat süreleri boyunca sokağa çıkma kısıtlamasından muaf olmalarına,
2.4- Tam kapanma sürecinde seyahat izin taleplerinde yaşanabilecek artış göz önünde
bulundurularak Kaymakamlarımızca yeterli sayıda personel görevlendirilmesi başta olmak
üzere seyahat izin taleplerinin hızlı bir şekilde değerlendirilerek karara bağlanabilmesi
için her türlü tedbirin alınmasına,
2.5- Belirtilen dönem içerisinde uçak, tren, gemi veya otobüs gibi toplu ulaşım aracıyla
seyahat edecek kişilere biletleme işlemi yapılmadan önce mutlaka seyahat izin belgesinin
olup olmadığının kontrol edilmesine, geçerli bir seyahat izninin bulunması halinde
biletleme işleminin gerçekleştirilmesine,
Uçak, tren, gemi veya otobüs gibi toplu taşıma araçlarıyla yapılacak seferlerde yolcuların
araçlara kabulü öncesinde HES kodu sorgulamasının muhakkak yapılmasına ve yolcuların
tanılı/temaslı gibi sakıncalı bir durumun olmaması halinde araca alınmalarına,
2.6- Şehirlerarası faaliyet gösteren toplu taşıma araçlarının (uçak hariç); araç ruhsatında
belirtilen yolcu taşıma kapasitesinin %50’si oranında yolcu kabul edebilmelerine ve araç
içindeki yolcuların oturma şeklinin yolcuların birbirleriyle temasını engelleyecek (1 dolu 1
boş) şekilde düzenlenmesine,
3. Tam kapanma sürecinde sağlık, güvenlik, acil çağrı gibi kritik görev alanları hariç olmak
üzere kamu kurum ve kuruluşlarında hizmetlerin sürdürülebilmesi için gerekli olan asgari
personel seviyesine düşülecek (asgari personel seviyesi toplam personel sayısının % 50’sini
aşmayacak ölçüde) şekilde uzaktan veya dönüşümlü çalışmaya geçilmesine,
Bu dönemde;
 Uzaktan ve dönüşümlü çalışmaya tabi kamu personelinin, herhangi bir özel
muafiyete sahip olmamaları nedeniyle diğer vatandaşlarımızın tabi olduğu esaslar
haricinde ikametlerinden ayrılmamalarına,
 Kamu kurum ve kuruluşlarının hizmet binalarında/yerlerinde görev alacak kamu
personeli için yetkili yönetici tarafından bu durumu ortaya koyan görev belgesi
düzenlenmesine ve görevli olduğu zaman dilimi içerisinde ikameti ile işyeri
arasındaki güzergahla sınırlı şekilde muafiyete tabi olmalarına,
4. İller arası hareketliliğin zorunlu olduğu mevsimlik tarım işçileri, hayvancılık ve arıcılık
faaliyetlerinde salgınla mücadele koşullarına uygun hareket edilebilmesi için Tarım ve
Orman İl Müdürlüğünün koordinasyonunda gerekli tedbirlerin eş zamanlı olarak
alınmasına, bu bağlamda mevsimlik tarım işçilerinin iller arası hareketliliği ile
konaklayacakları alanlarda alınacak tedbirler ve iller arası hayvancılık ve arıcılık
faaliyetleri konusunda İçişleri Bakanlığınca yeni bir Genelge yayımlanıncaya kadar
03.04.2020 tarih ve 6202 sayılı Genelgede belirlenen esaslara göre hareket edilmesine,
5. Tam gün uygulanacak sokağa çıkma kısıtlaması tedbirinin konut sitelerinde de
uygulanmasını temin etmek amacıyla site yönetimlerine sorumluluk verilmesine, site
içerisinde izinsiz şekilde dışarı çıkan kişilerin (özellikle çocukların ve gençlerin)
ikametlerine dönmeleri konusunda uyarılmalarının sağlanmasına,
6. Sokağa çıkma süresi boyunca sokak hayvanlarının beslenmelerine özel önem verilecek
olup, bu kapsamda Kaymakamlar tarafından yerel yönetimler, ilgili kamu kurum ve
kuruluşları ile gerekli koordinasyonun tesis edilerek sokak hayvanlarının aç kalmaması için
gerekli tedbirlerin alınmasına, bu amaçla başta hayvan barınakları olmak üzere park, bahçe,
orman gibi sokak hayvanlarının doğal yaşam alanlarına düzenli olarak mama, yem, yiyecek
ve su bırakılmasının sağlanmasına,
7. DENETİM FAALİYETLERİNİN ETKİNLİĞİNİN ARTIRILMASI
7.1-Tam kapanma döneminde kolluk kuvvetlerinin tam kapasiteyle denetim faaliyetlerine
katılımının sağlanmasına, özellikle sokağa çıkma ile şehirlerarası seyahat kısıtlamaları başta
olmak üzere kolluk kuvvetleri tarafından kapsamlı, geniş katılımlı, etkili ve sürekli denetim
faaliyetlerinin planlanarak uygulamaya geçirilmesine,
7.2-Sokağa çıkma kısıtlamaları sırasında;
 Muafiyet tanınan işyerlerinde çalışıldığına dair gerçeğe aykırı belge düzenlenmesi,
 Özel sağlık kuruluşlarından sahte randevu alınması,
 Fırın, market, bakkal, kasap, manav, kuruyemişçi veya tatlıcılara çıkış
serbestliğinin maksadını aşan şekilde kullanımı (markete ailece gidilmesi gibi),
 Çiftçi Kayıt Belgesinin (ÇKS) amaç dışı kullanılması,
gibi durumlarda muafiyetlerin giderek artan bir sıklıkla kötüye kullanıldığı göz önünde
bulundurularak, bu suistimallerin önlenmesi amacıyla kolluk kuvvetleri tarafından her
türlü tedbirin alınmasına ve yapılacak denetimlerde bu hususların kontrolünün özellikle
sağlanmasına,
7.3- Şehirlerarası seyahat kısıtlamasının etkinliğinin artırılması amacıyla şehirlerin tüm
giriş ve çıkışlarında (iller arası koordinasyon sağlanmak kaydıyla) kontrol noktaları
oluşturulmasına, kontrol noktalarında görevlendirilecek yeterli sayıda kolluk personeli (trafik
ve asayiş birimlerinden) ile Valilikçe uygun görülen noktalarda sağlık personelinin de dahil
edilmesi marifetiyle toplu ulaşım araçlarıyla veya özel araçlarla yolculuk edenlerin
seyahat izin belgelerinin olup olmadığının muhakkak tetkik edilmesine ve geçerli bir
mazereti/muafiyeti bulunmayan kişilerin şehirlerarası seyahatlerine izin verilmemesine,
7.4- Tam gün sokağa çıkma kısıtlaması uygulanacak olan tam kapanma döneminde,
vatandaşlarımızın sadece temel ihtiyaçlarının giderilmesi amacıyla açık tutulacak fırın,
market, bakkal, kasap, manav, kuruyemişçi ve tatlıcı gibi işyerlerinin çevresinde gerekli
kontrollerin yapılabilmesi için yeterli sayıda kolluk personeli görevlendirilmesine,
yürütülecek devriye ve denetim faaliyetlerinde, bu işyerlerinin kurallara uyup uymadıkları ile
vatandaşlarımızın bu işyerlerine gidişlerinde araç kullanmama ve ikametlerine en yakın yere
gitme kuralına riayet edip etmediklerinin kontrol edilmesine,
Uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesine ve mağduriyete neden
olunmamasına, alınan kararlara uymayanlara Umumi Hıfzıssıhha Kanununun ilgili maddeleri
gereğince idari işlem tesis edilmesine ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza
Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına,
Oy birliğiyle karar verilmiştir.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
Bahçeli Mahallesi Belediye Evleri Kümeevleri Sokak No:31 BEKİLLİ
0258 791 24 44
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız